Lisebergsbyn

Idag va jag ledig och startade dagen med sovmorgon! Kl 8:20 drog jag mig upp och började packa lite inför dagen och husbilsfärden mot Götebörg, samtidigt som jag inväntade lillaste Jackson för några timmars bebis mys!
 
När han anlände sa vi hej då till föräldrarna, när de lämnat gården skrek vi föräldrafriiiitt! Och tog fram flaskan och kalasade tills vi hoppade in i bilen och gick en sväng på lager 157, det blev även ett stopp på marieberg.. jag va ute efter en regnjacka. Kom hem utan någon, men vi fick några mysiga timmar tillsammans ändå!
Jackson ville ha mat 3 gånger och sket 2 gånger.. effektiv kille det där, men bäst att passa på medans man är liten, det dröjer inte länge förens du får ta hand om din egen skit! Haha! Älskade lilla skrutt! 
 
Runt 14 snåret bytte jag ut Jackson mot David, vi packade klart husbilen och styrde kosan mot Göteborg och camping lisebergsbyn, för imorgon blir det liseberg för heela slanten (med tanke på vad allt kostar idag så är det fan sant!) Men det skiter ju en punkare i (som min kära vän johanna hade sagt)!
 
Efter en blåsig färd on the road så gled vi in på den finaste, fräschaste, mest organiserade, välplanerade camping jag någonsin sett! Det kändes som hemma (ok riktigt allt så där har vi inte hemma men det kändes hemma i själen!) 
 
Det blev spaning på promenad och sedan la vi oss i husbilen och mös till en film, de har gratis Wifi här så vi passade på! :) San Andreas blev det och jag kunde alla repliker innan de sagts och visste i princip allt som skulle hända innan det hände, så med andra ord en alldeles för förutsägbar film för min smak!
Men så är jag jäävligt kräsen med filmer också.. 
Standard kommentar från mig efter en film: den gick väll att se men det är ju inget jag skulle rekommendera! 
 
Haha.. skit samma! Nu ska vi sova och ladda upp inför att trängas, puttas, armbåga och bli osams med hela liseberg imorgon  (jag! David är den snälla!) 
 
Okej hej då! 
www.mammabina.blogg.se
2015-08-29 @ 15:13:43

Ha så kul!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0