Bowling

Igår åkte vi in till Örebro... där möttes vi av någon som cyklat rakt in i ett tuggummi!
Vi inhandlade lite smått och gott och va mest ute efter att hitta en varsin outfit till helgen, då är vi bjudna på fest, PRO pensionärernas riksförbund... det ska bli himla kul! På myrorna hittade vi nya (?) Kläder till den kvällen iaf. Vi tog på oss kläderna när vi kom hem.. haha jag tror jag dör vad vi va snygga! 
 
Idag på väg till affären fick vi för oss att bowla (jag älskar semester, hur ofta kan man göra så en onsdag mitt på dagen liksom) stannade till på nytorget i hallsberg och tog en runda.. det gick himla bra för oss de första två serierna.. sedan gick det utför... då åkte vi hem! Jag tror att jag vann med ett poäng, men David säger att det va han... hmm.. 
Spare?
 
Sedan unnade vi oss lite massage...
Teo fick börja...
 
Nu är det min tur...... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0