Time out!

Jag har påbörjat några inlägg här den senaste tiden, sedan händer det något och några dagar senare när jag loggar in ser jag att jag både glömt att skriva klart eller att ens posta något. Summan av detta är att jag inte har så stort intresse för det längre, inte just nu iaf.
 
Vardagarna fylls med jobb och sedan familj, vänner, sambo, hund och att färdigställa huset vi har.  Helgerna fylls och tiden till att skriva in mina händelser här ligger inte i fokus.. 
 
Tanken med blogg var för er att följa oss ut med husbilen.. det va kul! Det va roligt att skriva om nya ställen och folk, campingar, upptäckter i och med husbilen överlag. Nu när det är vardag blir det inte.så mycket nytt. Vi har vårat lilla liv här och med alla våra kära och ni ingår ju i våran vardag mer eller mindre. 
 
Så till er som fortfarande kikar in. Jag kanske postar ibland, defenitivt om det blir husbils roadtrip, men det kommer bli mer sällan. Jag kanske hittar intresset igen. Men inte just nu. 
Puss och kram från oss! 
Monica Bichis
2015-09-24 @ 10:38:29

Tiden kan inte räcka till allt. Men du ska veta att det är roligt att läsa din blogg. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0