Utslagna

Runt 10 tiden idag lämnade vi skara sommarlands camping. Det har varit kul att fått komma ut med husbilen och skönt att allt gått så bra att Campa med våra små skruttar. Både Teo och Algot har varit så himla duktiga och jag är så stolt över att ha en perfekt bebis och en perfekt vovve❤
A-barn som jag brukar säga. Teo är ju lite grann som en unge han med. Han parkerade sig själv i bilstolen förut. Sötis😍
 
Vi åkte in till Skara och tog en räkmackefrukost på ett fik som jag inte minns namnet på innan vi gled hemåt. Det va gött! Och det va perfekt väder att åka bil i. Lite halvmulet. 
 
På vägen hem stannade vi i Laxå och hälsade på hemma hos Davids mamma. De erbjöd oss lunch och det kan man ju inte tacka nej till❤
Två skruttisar😍
Drog hemåt straxt efter 15 och efter ett stopp på Ica så landade vi hemma vid 17 tiden! 
 
Teo gick direkt in och la sig på sin filt i soffan och nu innan läggdags fick jag tvinga upp honom ur sitt hörn för att kissa. Han har inte ens rest sig sen vi kom hem. Och då är klockan ett på natten nu.. utslagen totalt! Algot somnade för natten vid 22 och sover än. Det tar på krafterna att vara borta och få frisk luft några dagar!
Ben överallt!
 
David och jag började titta på prison break förra veckan. Jag har sett den serien tidigare men inte David. Så vi plöjde ett par avsnitt till tacos och lite godis innan läggdags. Farligt med serier. Man fastnar lätt och vips så hade halva natten gått åt. 
 
Men nu är det sängdags. Imorn blir det tvätt och städ efter husbils färden. 
 
Natti!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0