Ellie tipsar!

Jag tänker slå 2 flugor i en smäll och komma med 2 tips! Detta tips riktar sig till er som har en bebis.
 
Tips 1: En vagga.
Algot gillar att både sova och ligga vaken och titta på leksakerna i denna! Superpraktiskt att inte behöva ha något stå på golvet. Den va dyr men väl värt det! 
 
Tips 2: Knyt ett snöre på vaggan!
När man är nybliven mamma så har inte alla turen att må så bra direkt efter.. då jag har problem att sätta mig upp utan smärta så är det här guld med vaggan, speciellt efter att jag kom på bästa lösningen vad gäller själva vaggningen. När Algot ligger och är lite kinkig i den så drar jag bara i mitt lilla snöre från soffan och liggläget! Då slipper jag resa mig så många gånger och slipper lite smärta för en stund iaf. Och Algot blir nöjd eller slumrar in så sött!👌
 
Det funkar ju även om man bara är lat eller trött oxå att göra på detta sätt!😆



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0