Långledigt!

Jag har jobbat min sista dag och går numer bara hemma och jäser bebis... väntar och hoppas som alla andra höggravida kvinnor där ute att ungen inte stannar längre än nödvändigt där inne! 
 
Röd dag och klämdag betyder att fler än jag är ledig!
 
Torsdag: då hade vi finbesök! Sabina och ungarna va här hela dagen och förgyllde min tid hemma! David byggde köksö och vi satt i solen och tjitt tjattrade, ungarna fick testa lekarna från valborg och Teo va glad att någon kastade leksaker åt honom!
Mat, choklad och klätterapor! Superhärlig dag!❤
 
Fredag: då va Alma och Lukas lediga och vi gick på hallsbergsmarken tillsammans. Knappt några stånd. Men vi köpte godis och Lukas fick åka karusell!
Sedan drog jag hem och svidande om inför en fortsatt kväll med alma i stan på uteservering!
Käk på pinchos va ljuvligt!
Vi drog vidare till stortorget och träffade lyckligtvis några bekanta där så att vi fick sittplats! Jag höll ut till ca 22.. sedan sa min kropp ifrån.
Men det vart en jättemysig dag och kväll med bästa Alma😍
 
Lördag: jag hittade en baklucke loppis i linköping.. skulle tydligen vara superstor! Så jag packade in man och hund i bilen och drog iväg! 
Ett stopp i hjortkvarn för go glass och vi va redo!
Självklart va loppisen en utav de dåligaste vi varit på! Tumme ner👎
Det va folk överallt så vi slängde ut en filt på gräsmattan och käkade thailunch som vi fick vänta på i en timme!
Men vädret va fint och Teo fick lite socialträning och det va behövligt då det inte händer så mkt för honom nuförtiden med en stånkande matte!😓
 
Söndag: vi klippte gräset, målade och gjorde klart köksön som va påbörjad och va ute i solen!
På efm va det grillkalas för min kära mor som fyllde år! 
När vi kom hem 2230 va det bara att slockna!
Jisses vilken intensiv helg! Jag märker verkligen att kroppen inte samarbetar.. jag tror att jag orkar mer än vad kroppen gör och får ont av minsta lilla!
Men det va skönt att få några dagar med fint väder och göra något annat än att sitta i soffhörnet, även om jag känner mig mörbultad! 
Idag är det 3 veckor kvar till beräknad förlossning, måtte dessa veckor gå fort! 
Monica Bichis
2016-05-28 @ 23:47:00

När jag läser det här som du skrev för 3 veckor sedan så hoppas jag att det inte dröjer länge innan du för er lilla son. Jag är så förväntansfull att få bli gammel farmor för första gången. Du kommer att bli världens bästa mamma.
Gammelfarmor Monica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0