Hämta Bina

Igår hade jag lovat våran Bina att hämta henne från jobbet. Hon var billös. Självklart kommer jag och Algot till undsättning. Men medans vi väntade på att klockan skulle bli dags så packade jag bilen med barnvagn. Barn och hund. En promenad till hundrastgården kan bli skön omväxling för Teo. I skogen träffar vi inte så mycket hundar. Nu kommer han äntligen få busa av sig! 
Tomt! Vi stannade en stund ändå och tillslut kom det en herre med en mellanstor tjejvovve. Yeey! Hon var sken dräktig och va mer intresserad av Algot i vagnen än av Teo. Typiskt. Men hon lät Teo nosa lite på henne iaf och han lunkade efter henne. Så vi åkte ju inte dit helt i onödan. 🐶
 
När klockan slagit 15 och Bina hoppat in i bilen styrde vi kosan mot ikea! 
Några kissskydd och lite krimskrams senare gled vi vidare mot gallerian. Jag behöver ju fan ha en baddräkt. Vi börjar ju på babysim snart. Vart köper man det nu!? jag letade inte asnoga. Men alltså. Ska man prova en sån där liksom eller chansar man att den passar? Kom iaf ut med strumpor till Algot. Och mätt i magen. 
 
Ett sista stopp på jula för lite Torrbollar till husbilen inför vintern och Spolarvätska till Renny. Sen var vi redo för hemfärd. Ja mer än så blev det inte den dan! 
Tack för hjälpen idag fina Bina❤
mammabina.blogg.se
2016-10-15 @ 13:02:07

Tack för mysig dag!!! 😙




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0