Fredag

Varje kväll innan jag själv går och lägger mig tittar jag in till Algot och stirrar på honom. Klämmer på honom. Stryker honom över huvudet. Över kinderna. Jag vill bara äta upp honom. Han är så jädra go. Ibland funderar jag på att låta honom sova hos mig bara för att få mer tid med honom. Men ingen av oss skulle sova bra då så det är ingen bra idé. Han har aldrig ens försökt få sova någon annanstans än i sin säng. Han vet inget annat. Han är så jädra rutinig. Det jag skulle komma fram till var att jag hittade honom såhär:
Alltså. Hur? Han har ju liksom inte ens varit vaken! Haha 🤣😂
 
Fredags morgonen startades med att jag väckte Algot vid 0820. Han skulle kunna sova läänge men han behöver fortfarande sin vila efter lunch så han behöver gå upp skapligt för att kunna somna på dagen. Jag hade sjukt ont i kroppen idag. Jag orkade inte gå upp.
Så vi låg i min säng från 0820 till 1020 då vi krälade oss ner och tog tag i dagen. 
 
Förmiddagen gick fort då vi chillat så länge idag. Men jag kände att vi behövde komma ut lite. Jag orkar inte egentligen. Så jag kom på den smarta idén. Vi leker i bilen! Ingen vart lyckligare än pruttungen. 
Testa att starta. Eller iaf försöka få i nyckeln. 
 
Vi körde några meter fram och sedan tillbaka igen. Algot var så glad! Han är verkligen totalt fordons besatt😜
Så jävla söt unge alltså😍
 
När David slutat jobbet blev det dags att fixa till den vildväxta kalufsen. Den hade gjort sitt nu. Finito.
Före och efterbilder.. rent ansikte blev det oxå. Check. 
Vårat barn då. Han är så himla duktig. Det tog en timme att klippa David och vad gör Algot. Han roar sig själv. Kommer ut och hänger med oss i köket. Leker. Pratar. Tillslut hämtade han plattan och en vattenflaska, satte sig i dörröppningen så han kunde se och prata med oss samtidigt som jag klippte. 
Inget gnäll alls. Han är så duktig. Älskade lilla fis.
 
Själv var jag och klippte mig igår hos bästa Stina. Jag går alltid till Stina. Hon gjorde ett bra jobb. Ingen förebild på mig men så här ser jag ut:
Nu är vi nyklippta och snygga hela familjen inför julstök och förlossning😜🤔  bring it!👊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0