Nedräkning

Ja. Nu är det Nedräkning deluxe! 4 dagar kvar tills det är beräknat att min inneboende skall titta ut. Jag vet inte riktigt vad jag hoppas på längre. Om han prompt ska komma innan jul så gärna imorn. Men det känns lite tight att hinna med att fira jul med en sån färsking då.
 
Jag är fan helt säker på att han kommer på julafton. Bara för att jag INTE vill det. Jag kommer missa hela julen med Algot. Jag kommer bli så ledsen. Jag kommer vara så bitter om det blir så. Isåfall kommer jag ligga där och krysta och skrika -ja men självklart valde du den här jävla dagen. UT NU så vi hinner åka och fira jul med din brorsa! Men såklart kommer jag bli glad på samma gång. Typ. Efteråt iaf. Fan. Jag hatar att inte kunna planera! Jag blir galen. Jag måste planera. Jag måste ha kontroll. Jag har noll koll och jag kan inte göra ett skit åt det. Gaaaah! 
Det här med julen och att Eve inte hinna fira den med Algot gör mig typ stressad så att jag glömmer bort själva bebisen. Jag vill ju bara vara med Algot. Än så länge kan jag inte se något annat framför mig. 
 
När Algot gick på övertid började min familj att gissa när han skulle komma. Det slutade med att jag gjorde en tävling utav det. David vann. Han gissade rätt dag och närmast på vikten! 
 
Denna gång blir det återigen en liten tävling. Gissningarna ser ut såhär:
Inskrivet i den lilla boken. Enligt första gissningen kommer han om 3 dagar. Det blir spännande. Nu väntar vi......
 
Och väntar......



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0