Projekt Förvaringshall

Nu. Nu börjar jag känna mig klar med hallen där allt som man inte får plats med någonstans stans skall vara.
 
Skåpen kirrades ju från min vän johanna. Dock fattades det en sån grej till ena hyllan så att den sitter uppe. Det fixade jag med att skruva upp stöd under den delen på hyllan. 
En liten brädbit och så funkade det galant! 
 
Eftersom det är så litet här går det inte att få in mer möbler. Alltså ingen garderob att förvara ytterkläder i som man inte använder dagligen. Men krokar på väggen tar inte så mycket plats. Jag bad David att fixa några. Han gjorde dom på smidet. Jättefina blev de!
 
En bräda. Slabba på lite färg och sen skruva dit krokarna. Det vart skitbra! 
Han har gjort dom av några gamla spikar. Passar perfa i det här hemmet som blandas med både nytt och gammalt. 
Något som inte alla har. nöjd ellie.
⬅️Rubens skåp. ➡️Algots skåp. Dock har båda ungarna mer kläder på övervåningen. De behöver inte gå nakna iaf😂 och med krokarna där under till ytterkläder vart det perfekt. 
Till de vuxna kläderna finns oxå krokar. Och med draperierna kan man lätt stänga igen och gömma allt. 
Dubbelvagnen får plats trots alla kläder nu. Sådär då. Check. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0