En tisdag

Tisdag. Veckans andra dag. Måndagen avklarad. 3 dagar kvar på jobbveckan. 3 dagar kvar innan jag går hem i över 1 år. Det känns. Jag är så himla kluven av livet. Jag älskar att jobba. Jag är sjukt bra på det. Jag utvecklas och lär mig nytt hela tiden. Jag växer och min hjärna utmanas och stimuleras.
 
Men fan vad jag längtar efter att bara få mer tid med Algot innan bebis anländer. Just nu längtar även min kropp efter att få gå hem. Ändå har jag ångest över att lämna jobbet. Så himla sjukt. Hur kan man må dåligt över att inte få vara hemma med den bästa och samtidigt må dåligt över att inte få jobba. Så skumt att ha dessa två känslor samtidigt. Nåja. Jag vet ju att jag kommer uppskatta tiden hemma med både Algot och nytillskottet och på jobbet är man ju alltid välkommen. mammaledig eller inte😃
 
Idag hade jag möte sent och david jobbade över så jag bad syrran att hämta Algot. I regnrusket knallade hon med 2 ungar till dagis och 3 hem. Så jäkla glad och tacksam för alla fina människor vi har som bara ställer upp och är fantastiska!❤
 
Mina bröder ville inte vara hemma av förklarliga skäl ikväll så de gled över för några timmars soffhäng med oss oxå. Syskonhäng ikväll. Vad mysigt! 
 
Både Algot och Jackson älskar Robert och Emil. Hilma är blyg. Så jädra söt när hon viker bort ansiktet och typ sneglar mot dom. Alltså Algot skiner upp som en sol när han ser dom. Gör sig lite till och vill gärna ge dom leksaker att leka med. När det var bolibompa innan läggdags kröp han upp i Emils famn❤
Myskorvar😍
Hilma somnade innan bilen glidit ut från gården och Jackson håller hårt i hennes hand. Finungar. Tack för hjälpen Idag!❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0