Home sweet home

Nu har vi bott ett tag i den här lilla stugan så jag tänkte att en husesyn är på sin plats. Eller åtminstone några glimtar av de städade hörnen😂
 
Här skymtar man den extremt lilla entré hallen inifrån vardagsrummet.
Tanken är att ha en smal byrå där som jag aldrig hittar.. tips någon? 
 
Fortsätter på tema vardagsrum/lekrum. Algots rum ligger på övervåningen. Ibland går vi upp och leker, men oftast så är det ju här man hänger. Så lekplats är nödvändigt! 
Även den älskade vaggan är på plats. Längtar efter att få börja använda den till nästa lilla pruttunge! 
 
Köket. Miniköket. Det mesta är mini i det här huset. 
David kom på den smarta idén att använda vår gamla hallmöbel som köksbänk/soffa. Funkar perfa! 
 
I den andra hallen fick äntligen ett par väggskåp flytta in som jag fick av min vän Johanna. Det vart såå bra! Anledningen till väggskåp är för att det skall få plats en dubbelvagn där på golvet inom en snar framtid.
I skåpen kommer det att bo bebis och barnkläder❤
 
Algots rum på övervåningen. Där sitter vi och läser saga varje kväll innan läggdags. 
På motsvarande sida ligger Algot i sin säng och sover just nu. 
 
Här kommer nästa skruttunge sova.
Vi har börjat ställt upp och plockat fram bebisgrejer för att såklart få iordning inför ankomst. Men oxå för att försöka förbereda Algot så gott man kan i den åldern. 
 
Med mindre än 6 veckor kvar till vräkning ser jag ut så här.
Jag vet inte hur man ska förbereda sig på 2 barn men jag känner mig ändå rätt lugn inför utmaningen. Det ska bli spännande. Vi får väll se hur lång tid det tar innan jag drar mitt hår😜❤
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0