Snart jul

Det är verkligen inte alls lång tid kvar till jul nu. Det är ju alldeles runt kröken. Hoppas hoppas hoppas verkligen att jag får fira julafton med Algot. Och resten med såklart. Men det är ju Algots första riktiga jul. Förra året var han ju mest bebis. Jag är ju en riktig julälskare. Julen är verkligen årets höjdpunkt och jag skulle bli så ledsen om jag inte fick spendera den med den bästa utav pruttungar.
Självklart längtar jag tills Ruben behagar komma ut. Men inte på julafton. Stanna inne då tack eller gör entré tidigare! Snälla Ruben. Gör det för din mammas skull. Då ska du få vad du vill😎❤
 
Vi har plockat fram lite julsaker här hemma. Algot testade jultröjan och tomteluvan som han fick förra året. Check. Han växer ju typ inget så han har haft samma kläder i snart ett år👍 nån tröja fick jag lägga bort förra veckan för att den började bli lite kort i ärmarna men mer än så har jag inte behövt lagt undan sen han iaf var runt 8-9 månader.
Ja här satt jag ensam på morgonkvisten och funderade lite över julen på min alldeles egna födelsedag. Snart väcker jag algot och sedan drar vi till dagis och jobb. Ha en fin dag ni som tittar in. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0