Familjehäng

Vi har hunnit med att ha kräftskiva! Ja visst! Mamma ringde en dag och sa att de tänkte äta kräftor. Hon hann knappt avsluta den meningen förens jag stod i deras dörröppning med kräfthattar och girlanger! Kräftor behöver man inte säga två gånger till mig inte! 
Algot fick smaka sin första kräfta någonsin. Jag tänkte inte introducera det egentligen för honom. I hopp om att han då inte skulle bli intresserad av att äta det. Alltså mer till mig. Jag vill alltså inte ens dela med mig till min egen son. Jag tror att jag har ett beroende. Dock så fick han iaf smaka. Han gillade den inte! Gjorde miner när han slickade på den och spottade ut stjärten. Bra ändå ju!😉 
 
Vi i familjen har en gruppchatt där alla är med och terroriserar varandra. I söndagens morgon sms. Ja vi skriver alltid godmorgon till varandra i princip varje dag allihopa. Då kom iaf en bild på pannkaks stekning från Marie och Daniel. Vi låg fortfarande i sängen och svarade -när ska vi komma? Färdigt om 15 fick vi till svar. Det lät som en inbjudan så vi drog dit i pyjamas. 
Efter frukost och massa lek bjöd vi med oss alla hem till oss på lunch. Vi hade tacos grejer som behövdes göras iordning. Efter mumsandet sövde vi barnen och planerade eftermiddagen. Jag fick en briljant idé som vanligt. Vi ringde in resterande familj. Packade korv, kött och potatissallad. Grillkol och tändvätska. Sen gick vi till lekparken! Jättemysigt! 
Algot fick en provisorisk stol av några däck vi hittade i parken. Hilma sov sig igenom den mesta tiden. Algot och Jackson röjde på och Teo kröp ner i vagnen som vanligt! ❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0