Barnvakt, bvc kontroll och mormorhäng

I tisdags hämtade vi Tilda och Theo från fritids vid lunch. Skolan började inte förens i onsdags så vi passade på att leka lite medans bina och Jonas ändå jobbade. Hämtade dom medans Algot sov. Gissa om han blev glad när han vaknade!! 
Jag vet dock inte om jag kan kalla mig barnvakt. Det är mer dom som är barnvakt åt mina😉 det blev en himla mysig dag iaf😍
 
I onsdags var det dags för Rubens första kontroll. Han var nästan uppe på sin födelsevikt igen. Han var något gul i hyn. Men klart godkänd. 
 
Idag torsdag har vi haft en dag hos min mor. Algot behövde få leka med andra barn. Vi vart kvar hela dagen. Jag passade även på att använda henne som barnvakt medans jag åkte och handlade utan ungar. Går lite snabbare då😁
Lycklig kille att få vara utomhus! Han är totalt orädd och härmar de stora barnen. De brukar ställa sig upp och hoppa från den gungan han sitter på. Självklart gjorde Algot det med. Då han inte är jättebra på att hoppa blir det lite klumpigt och ihop med gunget blev det mer platt fall än hopp. Haha. Men han bara asgarvar och sen upp igen! 😂



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0