Frugan

Åh vilken underbart efterlängtad dag! Johanna och Freja har varit här hela dagen. Johanna och jag har ju varit gravida samtidigt även den här gången. Freja ploppade ut för 2 veckor sedan hemma i tvättstugan. Pappa Andreas fick agera barnmorska och tillsammans grejade de en häftig förlossning som resulterade i Freja, även kallad Rubens fru. För det är ju självklart redan förbestämt! ❤💏
Har inte pratat om bilder med johanna så Freja får vara lite hemlig. Det skiljer 10 dagar på de här små älsklingarna. När vi sitter där i soffan med en varsin bebis. Vilken deja vu. Sist satt vi där med polarna Algot och Malte😍
 
Som vanligt går tiden alldeles för fort. När vi trodde att det var lunch var klockan tydligen redan efter 15. Hur gick det till!? Ingen aning. Algot kom hem vid 14 tiden. Han vart lite förvirrad när det helt plötsligt var 2 bebisar hemma. Så kul det såg ut när han undrade hur tusan det hade gått till😂 
 
Straxt efter 17 åkte de hem och då var det Algot-tid! Dock så var han heelt slut. Han hade vaknat 0615 imorse. Han som är van långsovare. Man verkligen såg på honom att han inte orkade längre. Så vi körde macka och yoghurt i soffan till bolibompa lite tidigare och klockan 1830 sov han gött i sin säng! 
 
En månad ifrån en utav de bästa vänner jag har är fan för lång tid. Så jävla välbehövlig dag idag.
Som vanligt får jag använda gamla bilder på Johanna. Förr var hon inte liiika kamerablyg som nu. 2009 Eller 2010 tror jag bilden är ifrån.
 
Imorn är det helg. Check på den här vardagsveckan då. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0