Gott nytt år!!

Så kom den sista dagen på år 2017. Dagen då Algot skulle komma hem och få träffa sin lillebror för första gången. Jag mötte honom i dörren när han kom med mormor och morfar. Vi gick in och tittade och Algot var såå försiktig. Sen ville han leka! Haha. Men han gick ändå fram och var nyfiken. Vågade inte känna på honom. Bara titta.
Han blev verkligen ett stort barn nu!❤
Vi försökte få Algot att sätta sig bredvid Ruben i soffan.
Han tog sina handflator som att han skulle ta upp honom. Höll kvar händerna i luften och gick till babynestet och la ner händerna. Pekade sen på Ruben. Han tyckte alltså att han skulle ligga däri. Så jävla söt😍 så sjukt. Nu har vi två ungar. Två perfekta små minisar. 
 
Som grädde på moset så kom våra vänner till efm. Det var ju dags för nyårsfirande. Bina, Jonas, Tilda och Theo. Iår blev det inte jätteplanerat med dukning, ballonger, glitter, hattar och tomtebloss. Jag tyckte jag hade haft nog att mäkta med den senaste tiden.
Men se! vi var lika glada för det! Och Algot fick en lastbil i present! Även Ruben fick fina saker.
Tack finisar😍
 
Kvällens meny bestod av lite plockmat som förrätt, olika röror i tunnbröd. Jalapeno och vitlök. Smör till barnen. Supergott! Toppen var att Tilda gjort fina etiketter till😍
Sedan följde en pulled älgstek som David och jag förberett för många timmar sedan. Den skötte sig ju iofs själv i ugnen men iaf. Den serverades med rotfrukter och sås gjord av skyn till steken. Det var första gången vi testade och det vart succé. Kul! Så himla Gott! Blommorna som synes fick jag av bina och Jonas. Eller vänta nu. David fick blommorna och jag fick ciggarerna. Så var det nog😉
Till efterrätt serverades en vit choklad mousse med hallon. Alltså. Heaven! Den var sååå God!  Nam nam deluxe😍
Jag tror alla slukade den!😃
 
Trots att många börjar smälla tidigare var Teo såå himla duktig. Han vart lite orolig vid 20 när grannarna började smälla precis utanför huset. Men till tolvslaget var vi förberedda och han var så lugn och rörde inte en min.
Duktiga älskade prutt hund❤
Helt plötsligt så upptäckte vi röda fläckar/blemmor på hela Rubens kropp. Och Hela ryggen var knallröd. Jag vart livrädd! Vi googlade och fick fram värmeutslag. Jag ringde BB och fick typ ett tjut till svar: men åh vad skönt att höra. Det betyder att immunförsvaret satt igång. Det är ett tecken på att han börjar få i sig mjölk. Jahapp. Kunde de inte informera om det innan man åkte hem liksom!? 
 
Det blev en hel del bebismys.
Hur fina är inte dessa älskade människor😍
Och så var de fyra❤
Algot hann lägga sig innan familjebilden. Synd❤
Älskade lilla storebror. Du förstår inte än men nu har du någon att följas med genom hela livet. Ett syskon❤
Så jäkla stolt över alla på den här bilden. Inte en endaste näspetning🤣😍
Avslutar detta inlägg med en gruppbild till tolvslaget! Jag älskar våra traditioner med den här familjen. Jul och nyår. Vi är lyckligt lottade som har er i vårat liv❤
mammabina.blogg.se
2018-01-02 @ 09:49:39

❤🎉❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0