Hilma 1 år!

Idag har vi firat våran Hilma som redan fyllt ett helt år! 
Lilla pluttan. Inte klokt att hon är en ettåring. Hon är ju jätteduktig och går hela tiden men ändå känns hon så himla liten❤
 
Det blev kalasande med presenter. 
Killarna var snälla och hjälpte till att öppna😉
 
Och inget kalas utan fika. Marie är en sån där som gärna försöker sig på lite nyttigare alternativ. Alltså sockerfritt. Det passar inte mig. Jag är en gottegris. Så gissa om jag vart glad när jag såg detta! 
Nam nam. visserligen åt jag bara negerbollarna. Men jag älskar det. Kunde ätit upp allihopa! Kylskåpskalla ska de vara😋😋
Fler som gillar fika😃
 
Vi vart kvar till efter middagen. Så vid 18 rullade vi hemåt för lite bolibompamys. Sedan slog jag och David på en film. Det blev Kong av någon anledning. Redan några minuter in i filmen började jag sucka. Så ni kan ju gissa vad jag tyckte om den. 
Nope. Inget jag rekommenderar. Se den inte. Det är min enda rekommendation. 
 
Nu är det dags att göra de små sällskap i drömmarnas land. Imorgon får vi fint besök! 
http://mammabina.blogg.se
2018-01-28 @ 12:31:12

🎉🎈🎁




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0