Mera häng

Den senaste tiden har ni blivit fler som hänger här inne och det verkar hålla i sig har jag sett. Kul. Välkommen till min lilla småbarnsvärld. För just nu är det inte mycket mer. Haha. 
 
Igår var det dags för mera fika. Davids Mamma och Kent var äntligen friska och kunde komma och hälsa på. David stod för fikat denna gång. Och oh my god. De choklad donutsarna var sååå goda. Det var nån slags chokladkräm i dom oxå. Jag är inte så chokladig av mig men Mums filibabba. Halleluljah!
Nam nam. Algot gillade bara chokladen på dammsugaren. Haha. 
våra fina ungar med farmor och extra farfar😍
Så här fina grejer har Ruben fått av dom. Tack! Och tack för en fin kväll❤
 
I postlådan fick vi även presenter från ungarnas gammelfarmor. Hon var rädd att Ruben skulle hinna växa ur kläderna. Men han är så liten så de kommer nog kunna användas flitigt ett tag❤
Så fina saker han fått. Tack och hoppas vi kan ses snart ❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0