Söndagsvisit

Idag behövde jag åka tillbaks med en mjuklift jag fick ta hem igår och testa från en bekant för att den blev alldeles för stor för våran vagn. 
 
Dock hade jag ingen lust att släpa med mig ungarna för den biten och David var och fixade med bilen. Så jag gjorde det enda rätta. Jag ringde extrafamiljen. De kom som på beställning. Älskade ni. Tilda och bina ställde upp och såg till det vackraste jag har❤
Ruben hade varit vaken under nästintill hela tiden. Så kul att han börjar titta sig omkring ordentligt och längre stunder nu. 
 
Till eftermiddagen kom Alexandra och Kristoffer med 2 av 3 barn och hälsade på. De var nyfikna på Ruben. 
Jag tog bara en bild och Alex lyckades självklart blunda men den får hon bjuda på!😍 
 
Ruben fick en fin bok i present. Den skall vi sjunga flitigt för honom. 
Jättekul för Algot att leka med en jämnårig. Konrad är visserligen lite äldre men åh vad de lekte bra ihop. Jättekul! De gick även upp på övervåningen och lekte i Algots rum. Och skötte sig exemplariskt. De verkligen lekte hela eftermiddagen utan problem. Så himla kul att se. Och Knut då. Han är väll för go. Min kompis😍
 
När de åkt hem var det för sent för att ställa sig vid spisen. Så vi körde pizza söndag. 
Algot åt som en häst! Han gillade pizzan jivans😃
 
Nu ska vi titta på film. En väldigt efterlängtad film från min sida. Återkommer när vi sett den! 
Anonym
2018-01-14 @ 21:27:07

Jivans...vad är det på den?

Svar: Svar: se sms🤣
Ellie

www.mammabina.blogg.se
2018-01-14 @ 21:28:14

Bara mysigt att gosa med dina små en stund idag 😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0