Utehäng

Igår hade vi bestämt lekparkshäng! Våra fina vänner bina och ungarna ville hänga med. Självklart. Vi sammanstrålade efter frukost och gick iväg. Tilda och jag fixade Ruben så vi kom lite efter de andra.
Första promenaden ute för Ruben och bästa Tilda premiär körde. Trots att lekparken inte är alltför långt bort så klarade jag inte promenaden dit tyvärr. Bina fick möta oss och ta med barnen medans jag försökte traggla mig hem i smärta. Får nog vänta ett tag till innan jag ger mig ut. Tråkigt. 
 
Men de fick en stunds lek iaf. Algot behöver verkligen få vara utomhus. Han älskar det! 
Att hans idoler Tilda och Theo var med är alltid en bonus❤
 
De blev kvar hela dagen och David åkte iväg och fixade lite med min beställning till spjälsängen.
Men först fick han lite massage😂
 
Det blev pannkaks mellis till barnens stora glädje och självklart en hel del bebismys. Det är oundvikligt!
De här två ungarna alltså. De är så himla bra med både Algot och Ruben. Så himla kul oxå att Theo och Algot leker så bra ihop. De har samma intresse. Bilar och tåg som de kör med. Algot har ju alltid varit duktig på att leka och när Theo kommer så blir han överlycklig. Tilda är ju världens bästa extramamma. Så omhändertagande. Bättre storasyster kunde jag inte ha till mina barn! ❤
 
www.mammabina.blogg.se
2018-01-06 @ 13:03:18

😍😢❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0