Lediga dagar

När det är ledigt finns en hel del man skulle kunna ägna sin tid åt att göra. Mina föräldrar var båda lediga från jobbet i fredags så vi hängde med dom in till marieberg och löste problemet på drönaren lilla pappsen fick i present. Självklart var felet precis det jag frågat killarna kvällen innan om men fått ett bestämt nej på. Nu flyger den iaf och jag har världens finaste unge.
Efter det lilla äventyret som även innehöll lunch på Ikea och lek med kusinen Jackson på mariebergs lekhörna for vi hem och gjorde precis ingenting mer den dagen förutom att äta Tacos och mysa med familjen. Ja David ordnade nya däck på Renny så nu slipper vi oroa oss för böter...
 
I lördags fortsatte David på temat bil. Det var dags att få iordning på och besikta lastbilen. Den kom hem med en sketen 2:a. Bra ändå. Själv fick jag agera 3 barns morsa några timmar då Sabina och Jonas var på dejt med Johan Rheborg. Som vanligt blir det en hel del bus.
När föräldrarna till mina extrabarn anlände runt 20 tiden vankades det spelkväll. Vi körde rita och gissa. Inte helt lätt vill jag lova. Jag hade en del besvär med hur man skulle rita vissa ord jag fick. Tex syfte. HUR ritar man syfte?! Aja. Riktigt kul spel och ungarna är ju skitduktiga!
Mysig kväll tillsammans med våra fina vänner!
 
När söndagen äntrade var det återigen dags för projekt trädgård. Det var dags att fixa ett förråd på tomten. Någonstans att ställa diverse saker. Ute leksaker och barnvagnar. David körde igång innan frukost. Algot Och jag tog en cykeltur hem till pärona. I vanlig ordning lurade jag med dom hem som förstärkning. Förrådet var uppsatt på nolltid. Det behövs dock ett tak och lite annat fix. Men bra ju!
Algot tittar på när det spännande bygget blir till. 
 
Till eftermiddagen hade vi en planerad tripp till staden Laxå och Algots farmor och extrafarfar. Vi blev bjudna på mat och Algot fick ett fint påskägg med en slant i samt ett paket som innehöll en bok. Mysig kväll😍 som vanligt är jag dålig på att ta kort när jag inte är med min familj. Där är vi papparazzis allihopa😎
Denna bild får avsluta helg-inlägget❤
https://mammabina.blogg.se.
2017-04-26 @ 20:10:33

En sån kväll gör vi gärna om snart igen 😘😘😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0