Årets julklappar

Jag har ju redan startat med julklapparna. Men idag kom den sista. Eller egentligen inte. Men i princip klar. Den röda tråden och temat på klapparna iår blev rosett. Åh vad fina de blev. Jag älskar julen. Jag älskar klappar. Jag älskar snön. Jag älskar julskinka. Jag älskar myset. Ljusen. Stämningen. Allt som hör julen och vintern till. 
Inte lika mycket klappar iår. Men jag har en god anledning till det. Jag är HÖG gravid! Jag är såå sprängfylld. 
Kom snart Ruben. Jag vet att jag sa att du skulle vänta till januari men jag orkar inte det. Jag behöver ha tillbaks min kropp nu. 
 
Detaljer. 
Alla etiketter är fastsatta med stearin eller vax eller vad det nu är. Jag köpte ett sånt kit för några år sedan. Det blev en superfin detalj på paketen. 
Så enkelt och så fint!
Alltså. Jag är så jädra bra på att slå in julklappar. David tyckte att jag skulle annonsera ut mig själv som presentinslagare. Kanske vore nåt det. Man är ju en naturbegåvning😜
 
www.mammabina.blogg.se
2017-12-16 @ 10:22:14

Hade jag inte redan slagit in alla klappar så hade jag bokat dig! 🙂




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0