Påskafton

Vilken solig och härlig påskafton det blev. Dock så gömde vi oss inomhus precis hela dagen. Vi startade med att mysa lite i myshörnan jag och mina smågrabbar innan vi packade in oss i bilen och for mot mor och far där dagen skulle spenderas.
Finaste grabbarna the World have skådat😍
 
Vi hann med ett snabbt stopp hos vännerna för att ge Tilda och Theo ett varsitt påskägg. 
När vi kom fram till planerad destination var matförberedelserna inför eftermiddagens påskkalas redan igång. Och då var vi där straxt efter klockan 10 på morgonen. 
Algot är aldrig sen med att hjälpa till. Mormor var nog glad för det. Slapp hon göra allt själv😉
Morfar hade Ruben-tid.......
Och ej att förglömma. Teo-tid!!
 
Syrran med släp anslöt efter lunchtid. För mig är det inte så viktigt att måla mina barn. Men syrran gillar sånt där och när hon målade Hilma ville Algot och jackson oxå ha. Så det blev 3 fina påskungar. Hilma gick bananas och körde brillor oxå. HUR söt!😍
Ruben lyckades få en musche han med.
Sötpruttar hela högen.
 
Middagen kom. Middagen åts. Middagen var över.
Ruben fick hjälp med sin middag.
 
Påskpresenter delades ut. Påskpreseter åts upp.vissa presenter gick inte att äta. David fick två armband av Algot och Ruben. Hilma fick en bok och snacks. Algot och jackson fick lite snacks och en bil och ett flygplan, Ruben fick en mjukis och jag en teckning som Jackson gjort.
Sjuklings morsan gör sitt bästa för att roa barnen. Sätter på en film och tar en tupplur😴
Så länge de är nöjda de små liven❤
 
Vi fick med oss Algots gåstol som Hilma lånat. Det var dags för Ruben att testa livet stående😂
Han gillade det och var så duktig. Han lyckades banka så det kom ljud och fick vid ett tillfälle upp skallran i händerna. A-barn✌
 
Blev en fin dag trots att jag var sjukt trött. Till natten hostade jag och ruben ikapp så att jag tillslut klockan 0130 gick ner och skar upp en lök, hällde på kokande vatten och placerade i sovrummet enligt googlad sed. Vet inte om jag slocknade av det eller bara utmattning dock. Kämpaaaa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0