Projekt alltiallotavla

När jag höll på att flytta runt med sängen la jag tavlorna på byrån. Dock hade jag visst inte lagt in dom ordentligt och min fina tavla av mig själv som jag fått av min fina vän Bina damp i golvet och gick sönder. Eller ja. Glaset. 
Jag älskar den tavlan. Dock har jag inga fler ramar hemma. Så det fick helt enkelt bli att fixa något av det som fanns hemma. Det var dags för projekt alltiallotavla! 
 
Steg 1: Gå ut i vedboden och rota och sök inspiration. 
 
Steg 2: Idén blev en planka. Ta med den in.
 
Steg 3: gör rent plankan.
Steg 4: snöra runt ett snöre valfria varv runt plankan. Jag stannade på tre.
Steg 5: klart. Trä (haha) i bilderna du valt. Jag satte förutom bilden från Bina in en utav Algots teckningar.
 
Glöm inte efterbilden.
Sådär. Nu kan du ta bort och sätta dit precis vad du vill. Nahaaturbegåvning✌



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0