Projekt foto-tavel-hylla

För över ett år sedan fyndade jag en prylhylla på nån gammal loppis. Dock så har den bara stått på diverse olika ställen och samlat damm. Tom. Den har aldrig kommit till användning. Jag har insett att jag icke äger så små saker som platsar i de små minifacken. Häromdagen fick jag som vanligt en strålande idé. Jag gör en foto-tavel-hylla av den. 
 
Steg 1: fota en förebild.
Steg 2: välj kulör. Jag valde grå. Det var det som fanns hemma. 
Steg 3: välj en lämplig pensel. Den bör gå in i facken.
 
Steg 4: glöm inte målar rocken! Och självklart en selfie på det. 
Steg 5: Sucka ljudligt efter ca två målade fack eftersom detta kommer ta en evighet.
 
Steg 6: låt torka.
Steg 7: skriv ut lika många bilder som det finns fack. Jag valde att bara använda svartvita bilder. Att göra om alla bilder till just svartvitt var ju fan en punkt för sig egentligen. 
Steg 8: klipp bilderna i storlek efter facken. Om du är lika bra på ögonmått som mig. Använd linjal. 
Steg 9: tryck in bilderna i facken. Jag kletade även på ett streck lim bakpå innan. 
 
Steg 10: klart. Glöm inte att fota en efterbild. 
Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag är en naturbegåvning. 
www.mammabina.blogg.se
2018-02-23 @ 21:54:39

Så jäkla snyggt...vart har du den står/hänger?

Svar: eftersom att tavlan jag fått av dig damp i golvet och glaset sprack😭David skulle fixa nytt glas till mig👍 så nu står fotohyllan på hyllan över sängen.
Ellie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0