Kusinhäng

Igår pajade Algots taklampa. Den flimrar och stängs av och sätts på lite hur som helst. Så igår kväll till nattningen läste vi saga till discoljus. Även algots säng har börjat glida isär. Så i fömiddags delade vi upp oss. Ruben och jag drog till IKEA medans Algot och David åkte till andra huset och hämtade trälim och lite annat. De hann även med att gå på loppis. Vi hann bara IKEA.
Trött bebis i matkoma och skapligt pigg morsa! Även om jag fortfarande har ont så är jag såå mycket piggare i kroppen efter den här förlossningen. Så skönt! Förra gången var jag fan inte långt ifrån en depression med smärtan som gav mig mycket besvär i flera månader efteråt. Då skulle jag aldrig ens kommit på tanken att åka till IKEA så här tidigt. Men nu måste vi ha en lampa!
 
En lampa vi hittade! Även nya bestick till Algot fick vi med hem. Handdukar, förvaring att hänga på barnsängarna, servetter, tuschpennor. Ja lite smått och gott hängde med. 
 
Hem. Algot sov middag. Ruben sover ju middag typ hela tiden. David och Algot satte upp nya lampan och lagade sängen. Vi hann även med en liten mysstund innan vi packade in oss i bilen igen. Jag och barnen. David skulle till smedjan så vi drog till mor och far. 
Hej brorsan😍
Puss💋
 
Hos mor och far var det fullt ös. Hela kusin skaran var där. Kul! 
Inte ofta alla ses samtidigt. Vi passade därför på att ta en ny kusinbild. Mysigt❤
 
Väl hemma och Algot nattad så plockade jag fram min lilla skrivare och Rubens bok. Det var dags att uppdatera ankomsten i skriv och bildformat. 
Fick några sidor i skrivna. Lördagsnöje. Vad duktig jag är!👍
 
 
Check. 
www.mammabina.blogg.se
2018-01-14 @ 09:52:42

Jag vill se lampan!

Svar: En vanlig plafond. Köpte den billigaste.. får ju inte upp något annat i det här låga huset😉
Ellie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0