Morgonens kommentar

Imorse när Algot vaknade låg vi som vanligt kvar i sängen. Vi har blivit en riktig sovmorgon familj. Okej, Algot har ju alltid varit en sovarkille och allt funkar så himla bra med Ruben. Han fick mat vid tolv inatt och sedan vaknade han 6 för mat och somnade om igen, precis som tidigare natt. Och david har ju Alltid varit bra på att sova oxå. Det är väll jag som blivit tröttare. Iaf. Till ämnet. Imorse....
 
Jag- hämtar du in Algot?

David- Ja. Först blöjor, sen Algot.

Jag- Blöjor?

David- Ja, Vad ska jag hämta då?

Jag- Algot

David- Okej
 
David ligger kvar....

Jag- Hämtar du honom?

David- Ja. Hur stor ska den va då? 
 
Tror inte att han hade vaknat än... men han fick upp Algot tillslut😂
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0