Ny vecka

Algot har börjat vilja sitta och pyssla mer. Vill gärna rita. Måla. Dega. Spela spel. Dock så hindrar myrorna i brallan honom lite än så länge. Men han vill gärna. En stund. I måndags blev det kritor och målarbok.
Hann med ett besök på Ica till förmiddagen med mina fina små pruttungar. Algot fick en sån "varsegod barn!" Banan. 
 
Men hur startar man egentligen en ny vecka på bästa sätt? Jo man hämtar extraungarna från skolan så de slipper fritids och vi får sällis❤
Bästa gänget! 
 
Medans de lekte så där bra som de alltid gör så gjorde jag smoothie för första gången i mitt liv. Det blev med päron, banan, hallon och några vindruvor. I med lite naturell yoghurt och så blev det smaskens!
Skåål! Den fick MVG av ungarna. Speciellt Algot. Han verkligen svepte sitt glas! Kul. Det blir det mer av! Dock så är jag själv visst ingen smoothie människa. Men jag behöver ju bara göra den! 
 
När klockan slagit alla-slutar-jobbet kom alla vuxna hem och det blev hamburgare till hela högen. Vi klämde även in 2 klippningar. Tilda och Theo fick nya frisyrer som jag inte fotade. Inte maten heller men jag lovar att vi åt. Och gott var det med 😎 jag lovar oxå att Tilda och Theo vart snygga! Hallå. De vart ju klippta av mig!😉
Som alltid en dag/kväll med toppbetyg när man hänger med bästisarna❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0