Ruben 3 veckor

lugn morgon som vanligt. Algot var ledig från dagis idag. Ruben sköter sig exemplariskt. Vi gick och la oss vid 23 igår och då fick han mat. Imorse vaknade han 0530 första gången! hungrig bebis! sen sov vi igen. Algot vaknade vid 8 och så mös (jag typ sov) vi i stora sängen fram till 9. Ruben äter med 2 timmars mellanum under dagarna. Så jag antar att han hamstrar inför natten eftersom han sover som ett litet A-barn. 
En sen frukost senare halkade vi ut till bilen för att färdas till min mor. väl där var det utelek. eller blask lek. tövädet gör ju sitt. halt, blött och blåsigt. det tråkigaste vädret man kan tänka sig. men Algot var toknöjd. en riktig utekille! jag glömde ordentlig jacka i vanlig ordning så Ruben och jag fick vara inne. mamma bad mig skala potatis. okej.
världens största potatisar hade hon. Alla var så här stora! 😂
 
När det var dags för vilan på mätta magar för de minsta for jag och Ruben vidare. ett snabbt stopp på lilla livs och en fleccedress senare var det dags för kontroll av mini. han hade gått upp ordentligt och väger nu över 4 kg. han har växt 3 cm både på längden och huvudstorleken. stor kille. snart är han vuxen. 
min lilla vykortsunge❤
 
När Ruben var godkänd åkte vi för att hämta våran Algot. han försökte lära mammas dagbarn att göra kullerbytta. Han gör det klockrent! så himla duktig. de andra barnen är äldre än Algot. alltså flera år äldre. alltså 5 åringar. men kan inte. A-barn. Så jädra skrytig är jag över detta. haha. min kille! så jädra stolt morsa!❤
 
När vi kom hem blev det middag och degande. Jag börjar bli duktig. Kolla bara in mina konstverk:
Algot gillade dinosaurien. den var faktiskt finare i verkligheten. Han såg direkt vad det var och plockade av huvudet och lekte med.. wraaaoooo🐊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0