Projekt vardags....jag menar lekrum

Sedan nya soffan Kom in har jag inte vart nöjd med möbleringen. Det har känts rörigt. Och så vill jag ha tillbaka myshörnan vi hade i förra huset. Det var dags för projekt vardagsrum/lekrum. 
 
Förebild:
Grejer överallt!
 
Efter en hel del svordomar (barnen sov) och kånkande fick jag till detta:
Sååå himla stort blev det. Värsta lekrummet! 
Jag slängde dock ut Algots bord efter dessa bilder och tog in bänken vi haft i köket. Det vart mycket bättre. Fick även upp vaggan på ny plats. På tal om vaggan.
 
PROJEKT i PROJEKTET: projekt babygym:
För att använda så mycket utrymme som möjligt. Använd såna ringar med öppningar (alla med småbarn har dessa. Jag är helt säker). Se bild.
 
Fäst ett lagom långt snöre mellan leksaken och ringen. Förslagsvis så att inte bebis får leksakerna i ansiktet.
 
Sätt dit leksakerna under vaggan. 
 
Lägg dit bebis och fota. Klart.  
Nu kan du även flytta runt leksakerna enkelt under vaggan beroende på hur bebis ligger. Check. 
 
Tillbaks till själva rummet.
Allt blev så himla mycket bättre! Lite kaka på kaka med myshörnan. Men jag vill ha den. Det blir så mycket golvtid med småbarn och jag har för ont i ryggen för att sitta på ett hårt golv och leka. Ja. Du får väll kalla mig gammal och sleten😉
Nu trampar man heller inte på leksaker hela tiden eftersom man går mellan kök-vardagsrum sjuttioelvatusengånger om dagen och inte hall- vardagsrum där leksakerna står nu. 
 
Vem var det som var en naturbegåvning? Ja visst. Det var jag ja😉 dubbel- check✔
http://mammabina.blogg.se
2018-03-14 @ 11:55:57

Så jäkla bra!!!! Du får komma och inreda och möblera om hemma hos mig!!!

Svar: självklart. allt för dig❤
Ellie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0