Pyjamas hela dan

Inatt vaknade Algot vid klockan 1 på natten. Han var SÅÅ ledsen. Och SÅÅ varm. Jag har aldrig sett honom så ledsen och ynklig nånsin. Jag gav honom välling och Alvedon men han somnade inte om. Han var bara ledsen. Han såg helt trasig ut! Ruben vaknade av det hela och det blev lite svårt att klona sig själv där mitt i natten. Så jag tog in Algot till oss. Ruben fick en flaska och jag konstaterade att Algot låg på temp 39.4. Alltså. Han har vart förkyld och haft feber men inte så här! När Ruben ätit klart la jag mig och höll om Algot och så somnade han i min famn. Mys! Älskade älskade lilla sjukling. Första natten någonsin som han sov hos mig. Det gick bra. Vi sov i varsin ände när vi somnat. Antar att vi båda behöver våran sov space❤ Sen väckte han mig klockan 7. Då mös vi mera.
Glad men ynklig. 38.8 låg tempen på på morgonen. 
Han är ju verkligen glad jämt den här killen. Trots att han knappt orkar hålla ögonen öppna så ska det busas. Syrran skolade in sina ungar på dagis och hade några timmar att slå ihjäl så hon kom över och lekte lite. Tempen gick neråt och algot fixade att leka på fm. Så jag tänkte att det kanske var något snabbt tillfälligt för han var skapligt pigg och låg på 37.7 innan vilan. 
 
Han fick sova länge idag på vilan och när han vaknade var han uppe i 39 igen. Nästan hela eftermiddagen låg han på soffan. Vi åt glass och tittade på traktorer. Han försökte sig ner från soffan ett par gånger och sa blapbil. men han kom bara nåt steg sen vart han ledsen och kröp upp i min famn. Algot ville så gärna leka men kroppen orkade inte alls! Vi tog med småbilarna och lekte stillasittande på Rubens mjuka lekhörna på golvet. Då kunde vi mys leka lite iaf. Han klagade på ont i fötterna och att jag skulle klämma. Det gjorde han inatt oxå. Och handlederna. Till kvällen sa han aj och tog sig på huvudet. Skönt ändå att han kan göra sig förstådd. 
Mamma fixar självklart fotmassage. Allt för dig❤
Glass är en självklarhet när man är sjuk. Dock så orkade han inte äta någe särskilt. Men lite gick ner. 
Mys med kaninen och hunden. 
David kom med pizza till middag och Algot slocknade innan kl 18 med 39.2 i temp. Får se hur natten går. 
 
Ruben har lägligt nog haft sovdag deluxe. Han var vaken en stund imorse. Sen sov han. Var sen vaken en stund på efm. Sov igen. Lyckades hålla honom vaken mellan klockan 20-2130. Sen somnade han för natten. 
Hoppas han bara hade en sovdag och att det inte är något som ligger och gror i honom oxå😪
 
Älskade Algot. Min duktiga unge. Han är verkligen inte den som klagar och trots hög feber håller han humöret uppe. Hoppas hoppas att febern gått ner till imorgon❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0