Bra vardag

Den här veckan har vi haft full planerad Kul. 
 
Vi har hunnit hängt med 3 härliga tjejer. Snart 4. Johanna. Matilda och Freja. Den fjärde ska bakas några månader till😍 så himla mysigt att hänga en stund. Det blir inte så mycket kompishäng för min del. Jag uppskattar verkligen de stunder vi får❤
 
Fler favoriter har vi hängt med. Bina och ungarna var här och grillade och hade en vattenspridare med sig. Så Kul! 
Algot tog saken i egna händer😂
Grillning! Tröttnar man någonsin på att grilla? Tror inte det går! Mums😋
Såpbubblorna kom fram..
Och så lite fika på gräsmattan. De hade med rabarberpaj. Jag är inte superförtjust i paj men den här var riktigt god. Bra jobbat Bina! Jonas joinade lite senare.  Han tog sedan med sig barnen hem när det blev läggdags. Jag nattade mina barn och Bina stannade kvar en stund. Mys😍 så himla glad för den kvällen❤
När David var här åt vi glass och vattenmelon och busade skuggan. 
Algot har varit på dagis. Standard är att bära sin påse själv hem.
Algot posar lite i sin solhatt🌞
Ruben kan tydligen ha storlek 86🤤
 
Min fina Ingalill har varit här! Så längesen vi sågs nu. Hon är mamma till min kompis Christoffer. Som var ännu längre sen jag träffade. Ända sedan jag träffade Christoffer när vi gick i 7:an så har jag alltid kommit så jädra bra överens med både Christoffer och hans mamma. Nuförtiden känner jag Ingalill bättre än Christoffer. Men Glad att vi håller kontakten!
Tack för den här gången❤
Vardagsveckan är gjord. Prutt ungarna sover. Jag ska faktiskt städa lite idag. Sen tar jag kväll. Sen är det helg. Det vankas kalas och morsdagsfirande.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0