Projekt arkivmapp

Heeej! Shit vad längesen jag var här! Men nu jädrar har det hänt grejer. Projekten avlöser varandra. Sommaren är ett minne blott och småkillarna växer så det knakar. 
 
Jag firar min återvändo här med ett litet projekt. Jag vet egentligen inte vad en sån här heter. Men hos mig får den heta arkivmapp. Jag hittade två stycken i en hög med saker som skulle slängas. Nej jag brukar inte rota i sopor men ibland har man tur när folk skall slänga saker. Den enes nåt är den andres guld. Nåja. Ordspråk är inte min starka sida. Projekt arkivmapp till start! 
 
Steg 1: Ta en förebild.
Steg 2: se till att du har en någon som fyller ditt "bra att ha"-utrymme med allt man kan tänkas behöva. I detta fall sandpapper. 
 
Steg 3: rugga upp ytan lite.
Steg 4: denne någon har även just fyllt på ditt sprayfärgs lager. Bronze passar perfa! Gå loss med den! 
 
Steg 5: låt torka. 
 
Klart! 
Shit vad snygga de blev. Här i ska vi spara pysselgrejer och teckningar! Jag har inte legat på latsidan minsann. Jag är fortfarande en naturbegåvning😂✌🏻
mammabina.blogg.se
2018-09-29 @ 17:02:08

Woohoo she is back! 😁

Svar: ✌🏻
Ellie

mammabina.blogg.se
2018-09-29 @ 17:02:10
URL: http://marlenes.webblogg.se/

Woohoo she is back! 😁




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0