Girlfriends

Den här veckan har jag hunnit med att få lyxfrukost på sängen. David hade köpt räkmackor som han kom upp med när Algot och jag tog sovmorgon. Mums. Algot är iofs inte jätteförtjust i det. Men det är mamma! 
Testar citron. Det var ingen hit. Men väldigt kul.
Mysfrukost ❤
 
Jag har hunnit fått besök av fina Alma som jag inte träffat sen jag minns knappt när. Det blev snicksnack till alldeles för sent på kvällen. Men väldigt kul att få tjattra ikapp om våra liv😍 förr umgicks vi jämt! Nu lovade vi varandra att vi ska bli bättre på att ses. 
En bild från 2014 när vi hade ölprovarkväll ute på stan🍻
 
Jag har även hunnit haft våran bästa Bina här! Bina och jag har i princip alltid daglig kontakt. Att vi inte hörts nån dag är högst ovanligt. Vi är flitiga med whats app. Allt händer där liksom😉 När bina och jag träffades första gången på en fest var det som i en film. Det var vänskap vid första ögonkastet typ. Oavsett vad som händer i mitt liv så är hon den jag vill dela saker med. Som jag behöver prata med och som jag uppskattar mycket. Både som ensam person men även med familj. Vi är nog mer familj än vänner. Den här veckan fick vi tillochmed en stunds ensamtid tillsammans då hon kom över med matlåda till en höggravid kvinna. Alltid finns hon där för mig och oss. Alltid. Oavsett. Och vi kommer alltid finnas där tillbaka. Alltid❤
HUR snygga på loppisjakt😍
 
Även våran älskade Johanna har hunnit vart här. 2 dagar tillochmed den här veckan. Johanna är den som är mest lik mig av mina vänner men samtidigt den som är mest olik mig. Konstigt jag vet. Vi tänker och tycker äckligt lika om saker. Vi skulle kunna sitta tysta och titta på varandra bara och ändå ha någon slags konversation. David har sagt tidigare att det är lite jobbigt att sitta och prata med oss för att vi inte avslutar våra ord eller meningar eller så avslutar vi varandras. Det är som att vi är samma person ibland. Som utomstående fattar man kanske inte själva diskutionen. Så tacksam för henne❤
Sjukt gammal bild. Vet inte närifrån men skulle gissa på 2006-2007. Även med denna donna var det vänskap vid första ögonkastet❤
 
Susanna bor i Göteborg. Men trots det är hon alltid där och stöttar på sitt sätt. Så sjukt att man ändå kan behålla en relation fast man bor så långt ifrån varandra. Alex hänger med i den här texten då vi var en så jävla kul trio när de bodde i Gbg och jag typ varannan helg. Nu ses vi inte lika mycket men jag vet att de finns där och det är jag glad för.
Här på Alex 30 årsfest😍
 
Så jävla snygga vänner jag har. De är de bästa och jag skulle inte byta ut dom mot något i världen! ❤
www.mammabina.blogg.se
2017-12-30 @ 08:27:59

😭😭❤❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0