Julhandel

Så Algot och jag försökte oss på julshopping en dag här i veckan. Tanken var att åka till maxi och handla men jag kände att jag nog skulle orka en stund på Marieberg. Så vi gled dit till straxt efter kl 10. Det var redan fullt ös på trafiken så jag förstod att det skulle bli jobbigt. Jag är ju verkligen ingen shopping människa. 
Redan när vi kom in i första affären vägrade Algot. Han stod där en bra stund. Tänkte inte gå in med mig. Haha. Så jädra söt. Han brås på mamma alltså. 
 
Men det släppte och vi hade roligt tillsammans.
Vi hann med att gå till kappahl och köpa en pyjamas och en tröja till Algot innan min kropp sa "hell no! Du har inget här att göra". Så jävla frustrerande! Sjukt. Jag klarar alltså max 30 minuter på benen sedan är kroppen totalt trasig. Syrran och ungarna anslöt. Ungarna fick leka lite. Sedan käkade vi lunch innan jag och Algot drog vidare.
 
Vi fick ju iaf med oss den här fina pyjamasen hem
Och något nytt att ha på sig till jul.
Missen var att det var ta 3 betala för 2. Men när jag väl kommit till kassan efter att ha STÅTT I KÖ med fler än 5 personer före så nää. Jag tar dessa två. Hej då. 
 
Jaja. Ingen mera shopping för mig så länge kroppen ser ut som den gör just nu. Jag får helt enkelt sitta på min röv tills bebis behagar komma ut. Troligtvis efter det oxå om jag ska gå på mina tidigare erfarenheter. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0