Grattis till mig!

Så var årets födelsedag snart till ända!
Jag har hunnit varit och tittat till Ruben. Han mår bra, mina värden var bra så när som på lite förhöjt sockervärde men ingen fara och jag har fortfarande inte gått upp mer än nåt ynka kilo trots den här bylsiga, osmidiga, trasiga kroppen. 
 
Jag har bjudit jobbet på gofika i vårat jobbkaos just nu eftersom jag både fyller år och jobbar min sista dag imorgon. Sen går jag hem och bara jäser och pruttar...
Hann inte ta någon före bild innan hökarna började länsa 😉
 
När jag kom hem från jobbet stod det en julgran och en julbricka på altanen. Det var från våran bästa johanna. Algot fick en julgran och min present var värme till nästa vinter. Ved alltså. Hur bra människa är hon inte😍 dessutom bjöd hon mig på lunch idag❤
Så Det blev lite pyssel med granen efter dagis.
Super mysigt att ställa den i lådan jag fick av David i helgen. Det passade perfekt🎄
 
Av david var jag helt säker på att jag skulle få en bajskorvslampa som jag önskat mig. Men i paketet jag öppnade låg en surfplatta! Som jag visserligen oxå sagt att jag vill ha men inget jag räknat med att få. Topp notch. Vilken födelsedag. Bättre än bajskorvslampan!❤
Jättefin ju. Han hade fått letat efter en vit eftersom jag helst vill ha det. Bästa!❤
 
Förra veckan fick jag ett sms:
Men alltså. Hon är både rolig, och vältalig! jag valde nu på lördag. Det ska bli sååå kul❤ vilka vänner jag har. De absolut bästa!
 
Har fått hur mycket grattishälsningar som helst idag och jag är evigt tacksam till alla fina människor jag har omkring mig! Ni är bäst!❤ mer firande kommer framöver.....
Grattis till mig. Hej.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0