No Escape

Lördag! Och en jävla massa regn! Men det gör inte så mycket, vi är förkylda och sega båda två här hemma så när vi vaknade och klockan visade 11 fick jag inte ens ångest! Jag hatar att vakna sent, om jag sover över 9 strecket får jag sjuk ångest så oftast ställer jag klockan även på helgerna, även om jag alltid vaknar innan den ringer. David är precis raka motsatsen till mig haha.
 
Med förra helgen som va fruktansvärt intensiv så är det lite skönt att denna blir precis tvärtom! Vi startade dagen med att äta frukost i flera timmar (läs David) i soffan.
Teo gillar regniga dagar inomhus, då finns det mer tid till mys och han är en riktig myskille! Han ska alltid vara i centrum för mys! Om David och jag lägger oss som på bilden ovan kommer han alltid och klämmer sig mellan oss, glöm inte att jag finns va! haha.. älskade lilla skrutt♡
Det är dock svårare att få ut honom. Han går helt enkelt inte ut när det regnar! Jag tvingar honom att kissa och då blir han sur! 
 
Vi vart bjudna hem till min familj på kräftkalas till kvällen, jag skrek JAAA, men hör och häpna så tackade jag tillslut nej till det. Va inte i form att vara trevlig med fler personer så vi tog en sväng till godislandet och sedan vidare mot örebro för lite biomys ist. Det blev No Escape och den va riktigt bra, tillochmed så pass att jag skulle rekommendera den! Haha
Händelserik från början till slut!
 
Vi tog tidiga bion så vi va hemma till 21, så skönt! Nu hinner vi med några timmars mys hemma också innan läggdags! Vi har startat en brasa och hällt upp godiset och dragit en gammal filt över oss! Att ha lördagsmys hemma själva är underskattat, det är ju fan detta som är helg på riktigt! Vanligtvis blir jag för rastlös för att ha såna här dagar, men idag är det skönt så det tänker jag ta tillvara på! 
 
Trevlig lördags kväll till er som kikar in här!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0