Söndag

David drog iväg imorse för att fortsätta färdigställa Kian så att vi båda har tillgång till bil imorgon. Algot och jag slöade länge. Sedan tog vi (självklart jag) tag i städning här hemma. Men det gick segt ändå. Konstigt. Jag som alltid brukar vara pepp på att städa! (Ironi). 
Dagens outfit😍
 
Jag började greja med Algots säng. Han rullar åt både höger och vänster nu så jag vågar inte ha öppen sida längre. Nu är spjälorna på plats och ingen risk för golvad bebis. 
 
Innan Algot kom köpte vi ett skötbord/hylla att ha i hans rum. Tanken va att det var dit vi skulle gå och byta på honom på natten. Nu har ju vi ett A-barn som sover hela nätterna. Men det händer ju att även A-barn skiter ner sig på natten. Så då går ju vi in till hans rum och byter på honom? Haha. Nej det gör vi inte. Vi byter medans han somnar om i sin säng. Man är ju smart liksom.
Jag köpte Papperskorg och askar att hänga på skötbord på IKEA men de funkar ju lika bra att hänga på sängen. För att inte repa sängen som vi målat så fint gick jag in och rotade i Davids skinnförråd. Klippte ut några bitar och sen vart det tipp topp. Man är ju smart liksom😉
 
När skymningen närmade sig fick jag ett sms av min mor: Tacos om en timme, ta med paprika. Jag åkte dit. Tog med massa grejer. Men ingen Paprika. Min bror Emil fick cykla och hämta paprikan. Sen åt vi. 
 
Och David han kämpar och sliter med dessa bilar. Hela helgen har haft tema bilhelvete. Men bra blir det. Även Kian är nu färdig och säker att ta ut on The road. Tur att man har en sån händig karl. 
Organiserat kaos säger man❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0