Projekt skötbänk

I det här lilla huset får inte mycket plats. Det är möbler högt och lågt. Nu när bebis bara är dagar bort så fixas det ju en del. Det mesta är klart. Men så kom jag på att små bebisar skiter ju en hel del även nattetid. Insåg att byta blöja i sängen inte kommer funka i längden. Jag fick som vanligt en bra idé. Jag har sett skötbord som man har direkt på spjälsängen. Ett sånt ville jag ha! Men inte går man väll till affären för en planka. Nej. Man säger bara med sammetslen röst till sin man att man vill ha en planka med två klossar under.
 
2 dagar senare hade jag en! David fixade en på nolltid. Men så var den tvungen att piffas lite oxå. Det fixar jag. 
 
Slabba på lite målarfärg.
Låt torka och lägg dit. Mer än så behövdes inte. 
Passar som handen i handsken! 
Flörtade även till mig våran gamla fotpall som tillhör våra gamla fåtöljer som pärona köpte. Den funkade perfa att sitta på bredvid spjälsängen när Algot var bebis. Jag ville ha en lika perfekt nu. Så vi lånar en. Tipptopp. Check. Nu väntar vi lite till så kommer nog lilla Ruben snart...... 
www.mammabina.blogg.se
2017-12-29 @ 11:49:31

Kom igen nu Ruben...du måste ju provligga skötbädden!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0