Barnrum, bad och bebismys

Veckan började med ett besök hos kusinerna. Jackson har fått byta rum med mamma och pappa. Så vi hjälpte till att flytta runt lite på möbler så att Jacksons rum blir ett lek vänligt barnrum. 
Nu finns plats att leka på!👍
 
Eftersom ungarna var skitiga fick det bli trippelbad. Jackson tyckte det var lite jobbigt när Algot plaskade. Jag förstår honom. Algot plaskar verkligen så att hela badrummet blir dyngsurt. Hemma stänger vi in honom med badbaljan i duschen. Vi drar för dörrarna så när som på en vuxenarm inklämd😂
Men de hade kul ändå! Rena ungar check! 
 
Ett babygym är inte det lättaste att ta sig ur minsann. 
Men han fixar det den lilla pruttungen😜
 
Det blev en del gos med lillfisan. Jag har varit förkyld nästan ända sedan hon kom så när vi setts har jag fått hålla avstånd. Men nu är jag frisk så jag fick känna lite på henne oxå!
Mysigt❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0