Shopping fynd

Mamma, jag och Algot tog en shoppingtur till Marieberg i fredags. Det var dags att knåpa ihop lite smått och gott till det lilla nytillskottet i familjen. 
Vi hängde hos dom i eftermiddags och jag tror att det vart godkänt.😍
Själv fick jag med en ny haklapp och en "tyghylla"!? hem.
Oavsett vad det nu heter så passar den perfa i badrummet😊
 
Idag var det loppis dag! David ville greja klart trapp-staketet så jag bjöd med pärona som sällskap. Vi startade med hallsberg och uffes lada. Där hittade jag lite grejer direkt. 
 
Vi fortsatte kosan mot storstaden och hindersmässans loppis. Även där fyndade jag en del. Kul shopping idag. Här följer bilder på mina fynd:
En sångpåse med diverse små figurer i. En plopp-upp leksak. Ja jag kom på det ordet nu. Plopp-upp. Kul!
Bollhav med mur. En grön pulka till våran snöiga vinter😜 och en liten prylhylla. Jag köpte även en handduk till Algot att dra över huvudet. No bild. den ligger i tvättmaskinen i skrivande stund. 
En Disney bok. Tarzan. Det fanns fler. Jag hade velat ha alla! men kontanterna tröt. så det fick bli en iaf. Jag vart totalt kär i dessa böcker. Bilderna är helt fantastiska. 
 
Efter en helkväll av skurande och tvättande är sakerna nu redo för att inspekteras av pruttungen imorgon när han vaknar. Jag tror han kommer bli glad. Han föddes glad. Han blir glad av ingenting. Idag stod han mot soffkanten och asgarvade åt Teo i säkert 10 minuter......när han sov😂
https://mammabina.blogg.se.
2017-01-29 @ 19:51:31

Bra fynd! Vart ska du ha prylhyllan?

Svar: Bra fråga.. Men eventuellt i matsalen efter makeover😊
Ellie och David




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0