Förändring

För ett tag sedan fick jag reda på att mitt gamla hus skulle bli ledigt. Med renovering och ofärdig hus där vi bor nu Plus skadad toa som måste rivas helt inom kort togs beslutet att vi flyttar in där. Nu börjar det komma till sin spets. Huset är röjt och det är bara städning kvar för Helena som bor där nu innan vi får plocka in vårt. 
 
Det kommer bli lite trångt, huset är ju inte stort. Men då får vi eller David chans att åka till detta hus och göra färdigt utan distraktioner och sovtider mm... detta har missförståts av en del, så för att poängtera. David och jag gör inte på något sätt slut eller går isär. Vi kommer bara att vara lite mer särbos under renoveringstiden.
 
Igår var jag och algot hela dagen ihop med Sabina och ungarna. Hjälpte Helena lite grann att plocka lite smått i huset. Tilläggas här skall väll att de två är syskon och att vi faktiskt känner Helena. Kanske ser lite dumt ut att vi hänger på gården hela dagen annars. 
Det blev utomhus pizza, lek, bus och fika. Och lite skottkärrekörning😃 vi har redan kört dit lite utomhusleksaker på gården. 
 
Även om det inte riktigt blir som vi tänkt oss så är jag glad att det är detta hus. Jag har alltid älskat att bo här. I'm Back liksom😍
Nu återstår att se hur framtiden utvecklar sig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0