Vårfeeling

Det har varit vårfeeling hela helgen. Vi startade den med bästis-häng i fredags efm.
När lördagen anlände hoppade vi in i bilen. Plockade upp min mor på vägen och rev av några timmar i badhallen. Kul. Algot var inte helt på topp. Vet ej varför men han kom liksom aldrig helt igång. Men han lyckades ha kul ändå och ville inte åka hem så😂
I min familj har aldrig vädret varit ett hinder för att grilla. Igår var det soligt. Isch. Typ. Emellanåt iaf. Jag fick såklart den briljanta idén att samla familjen för lite grill/lek/jobb häng. Det gjorde jag fan rätt i. 
Projekt sandlåda startade jag i lördags och jag fick hjälp av några starka karlar att tömma resten. Men mer om det i ett eget inlägg när det är klart. 
Grillen tänd. Underbara ljuva grill. Doften. Sommar. Vår. Bad. Gräsmattehäng. Fixa i trädgården. Pula. Greja. Leka. Cykla. Åh vad jag ser fram emot denna vår/sommar. Helt ledig och med två fantastiska avkommor😍
Syrran med släp dök upp. 
Föräldrarna hittade varsin stol. 
Algot gjorde grillspett av sin mat. 
Hej hej gänget. Självklart sitter man ute och äter när man grillar. Det är sen gammalt. Oavsett väder. Hmm..🤔
När mormor och morfar åkte hem. Ejjå. Tat tat= Hej då. Tack för idag. ❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0