Ellie tipsar

Så. I fredags var David på relaxen och göttade sig med jobbet. Så jag kollade runt efter nån film att titta på när barnen lagt sig. Jag tänkte att det är ju sådan hets om fifty shades of Grey filmerna och jag gissar att David inte är särskilt intresserad av de heller. Så jag testar. Jag passar på. Hittade inte första filmen så jag slog igång den andra. Fifty shades darker. Nu ska vi se vad alla pratar om.
Åh. Herregud. Jag hade väldigt svårt att titta klart på filmen. Ni som hänger här inne vet ju att jag är ganska. Okej extremt kräsen med film. Ofta är de ju så himla ogenomtänkta. Denna film var inget undantag. Alltså. Men VAD är det som får folk att hetsa över i den här filmen. Det var bland det sämsta skit jag någonsin sett. Tillochmed kong var ju för fan bättre! Manuset var under ALL kritik. En 12 åring hade nog skrivit det. Det var samma manus som i typ alla kärleksfilmer jag sett. Inte ens meningarna var formulerade annorlunda. Sjukt förutsägbart. Skådespelarna var sjukt tråkiga. Både att lyssna på och att titta på. Sävligt. VARFÖR har de här filmerna slagit? Hur? Bara för att handlingen anspelar på sex? Inte ens det var ju särskilt givande liksom. Då är folk fanimej ruttnare än vad jag trott. Om det bara handlar om det. Då kan man ju lika bra skippa konversationerna och bara ha musik. Jag tror ni anar vad mitt betyg blir. Inget. Den är inte ens värd att betygsätta. 
 
Jag rekommenderar er som lyckats undgå dessa filmer att fortsätta med det. 
 
Tipset är alltså: se inte filmen! Slöseri med tid. Den är lika givande som att stirra in i en vägg i två timmar. 
www.mammabina.blogg.se
2018-02-14 @ 21:49:13

😂😂




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0