Fynd

I fredags åkte vi pulka igen. Att åka framlänges är sååå förra veckan! Min lilla våghalsiga galenpanna. Han bara skrattar😂

David hittade en soffa häromdagen. Jag vill byta ut det stora aset här hemma. Jättebra soffa. Men i det här lilla huset tar den upp ett helt rum. Idag lämnade vi ungarna hos bästa mormor och morfar och gled iväg på egen hand. Soffa. 465 kr check. Sprang in på mega och köpte fodrat galonställ, vantar och strumpor till Algot. Slängde i oss en lurre på restaurangen och sedan hem. 
Slängde ut den gamla soffan i väntan på att någon vill köpa den. Hittade en hel del grejer vi undrat vart de tagit vägen😉 de hade bara legat och göttat under soffan hela tiden.
Fynd
Mera fynd😎 borde kanske städa under soffan lite oftare. Men orka dra ut det där åbäket. Nu när jag har en liten soffa kommer jag städa under den varje vecka........ Not! 😜 på tal om städning. Jag hamnade på nån sida där det diskuterades hur ofta folk byter sängkläder. Alltså. Allvarligt. Jag skämdes typ när jag läste. ALLA böt VARJE VECKA. Alltså. What!? Ska man göra det? Isåfall kan du kalla oss familjen ofräsch. Haha😉

Åter till ämnet. Rummet vart såå stort med den nybegagnade soffan. Så skönt. Visserligen kommer vi inte ha plats för besök. Men det får bli ett senare problem😉
Hur bra! 👍👍👍 hejdå bamsesoffan! 


www.mammabina.blogg.se
2018-02-14 @ 22:03:43

Bkev skitbra...jag kommer å inpekterar den live nån dag! 👍🏻

Svar: det gör du rätt i!!!
Ellie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0