Fredag!

Så kom fredagen. Men vad skulle vi göra!? Vi tog iaf en lugn morgon som blev en lugn fm. 
Ruben har sysselsatt både mig och sig själv med att kräkas upp sin mat lite då och då hela Dan. 
Teo är lite nyfiken😍
Algot och jag lekte med playdo degen han fick i julklapp. Woow säger han när han tryckt ihop all deg😂
 
Efter lunch la jag Algot i hans säng och sa att han kunde vila en stund. Han somnade direkt. Så jag vet inte om det är för roligt att leka på dagis så att han inte vill sova där. För hemma är det aldrig ett problem oavsett hur länge han sovit på morgonen. Han fick iaf ta en powernap på 30 minuter. Sen kom mamma och Emil på besök en snabbis. Och när David kom hem tog vi en promenad för att titta på kossorna och hästarna.
Det stod två traktorer mittemot kossorna så kossorna var överflödiga😂😎
 
Det blev en promenad som tog nån timme och sedan massa lek hemma på gården.
David körde Algot i släden,  körde upp på snövallen och hävde av honom där. Han skattade såå mycket! Fram och tillbaka. Fram och tillbaka😃😍
 
Till kvällen köpte vi kinamat och tittade på film i soffan innan läggdags. Helt slut. Algot somnade som en stock även ikväll. Skönt. 
Fick till en fin bild trots att Algot har myror i brallan. 2 sekunder efter klicket ville han gå och leka!❤
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0