2-dagars

I tisdags behövde mamsen skjuts in till usö. Hon skulle få en ordentlig titt på sin onda fot genom en magnetröntgen. Nu hoppas vi att de hittar något fel som går att åtgärda! Grabbarna och jag tog en tur på stan under tiden. Jag skulle vilja hitta någon sommarklänning som passar min nya ännu kurvigare kropp. Suck. Nope. Det hände inte. 
 
Nåja det blev en fin stund tillsammans och mamma joinade oss när hon var klar för en lurre.
Jag borde nog ta ut mina killar i en stad lite oftare. Det var som värsta upplevelsen för Algot. Han gick typ och sa Wow hela tiden. Haha🙈
Men.. Självklart var det en grävmaskin som tog hem priset.
 
Dagen efter var mamma ledig och då hade vi planerat häng redan. Vi startade dagen med ett besök på lithells. 
Korv till kalas. Check. 
 
Sedan var det dags att svida om till nästan naket. Det var dags för strandhäng! Alltså Algot älskar verkligen att bada. Han älskar det mesta men han ville inte gå upp fast han skakade efter ett tag. 
På "barn" sidan var vattnet ljummet och gött.
På "vuxen" sidan. Liite kyligare. Men vi simmade och lekte en stund ändå. Det kom en familj som hade en leksugen hund med sig. Algot fick lov att kasta bollen och jisses vad han skrattade. Shit. Hahaha. Han hade såå kul. Jag tror han lekte med hunden i närmare en timme. 
Ruben hängde på bryggan. På filten och i vagnen. Liten naptime hanns med. Glömde hans keps så en snuttefilt fick agera huvudbonad dagen till ära. Funkade.
Bästa hänget. Vi är lyckligt lottade som har en mormor som vill hänga med oss på sin lediga dag❤
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0