Syskonkärlek

Imorse när Algot och jag hade morgonmys skickar bina och jag lite sms innan hon skulle till jobbet. Det visade sig att Tilda och Theo har lov. Lycka! Kl 0724 skrev jag-Kör hit dom! Sagt och gjort. Kl 0745 klev de innanför dörren. Här jobbar vi snabbt! 
 
Algot blev såå glad. Dito och ila❤
De här ungarna alltså. Jag vet. Jag tjatar varje gång om det när vi setts men jag älskar att de är så nära varandra. De kryper upp i varandras famnar. Myser. Kramas. Leker. Busar. 
Det är liksom inte något konstigt med det. De verkligen är såna mot varandra. Hela tiden. Som syskon. De är så lugna och trygga hela bunten. Att ha dessa fyra ungar är nästan enklare än att bara ha två. De sköter sig själva tillsammans. Det enda jag gör är att se till att de får käk. 
Tilda är som en liten extramamma till båda småttingarna. Hon är så himla bra!❤
Algot blev avis på Ruben. Det ordnade sig så Algot oxå fick "sova" hos Tilda. 
Glad fredagskille. Snaaart kan du oxå vara med och leka! 
 
Mysig dag med våra favoriter ❤
www.mammabina.blogg.se
2018-03-10 @ 23:42:34

Kunde inte ha skrivit det bättre själv! Vi är så tacksamma att ha er i vårt liv! Älskar er 😍❤😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0