Frånvarande

Men nu är jag tillbaka. Shit vad längesen jag skrev. Det har varit fullt ös medvetslös! Här kommer en uppdatering på vad jag varit så upptagen med!
Att pyssla med Algot. Han är så pysslig.
Att hälsa på jobbet. Åh mina fina jobbiga kompisar😉 de hade köpt presenter till Algot och Ruben. Min snälla vikarie sandra som fixat det. Så tråkigt att hon ska sluta när jag börjar igen. 
Vi har firat Malte som fyllt 2 år! Hamburgare och tårta och en hel del bus! Superhärlig kväll med några utav våra bästa människor!
 
Fullt ös att anordna mitt traditionella valborg! Åh vad kul det var iår! Det är det alla år. Men denna gång la jag till en tips promenad. Frågorna var utmaningar. Man fick gissa vem som hoppade snabbast med ihopbunda fötter. Eller vem som sågade snabbast. Eller vem som sorterade mat snabbast. Eller vem som kunde vika det pappersflygplan som kom längst! 10 st utmaningar. Alla var med. Stora som små. 
Bygga korthus gick inte så bra i blåsten och David vart diskad pga förstörelse av rekvisita😂
Självklart blev det grillning och tävlingar. Prisbordet var uppdaterat. Iår fick alla ta med ett bidrag till prisbordet.
Bollkastning. Pilkastning. Fälla burkar. Kasta hästskor. Och givetvis var Chokladhjulet uppe! Shit vilken rolig kväll trots utebliven brasa! 31 fantastiska människor gjorde kvällen till succé!❤
Vi har varit på kvartersloppisar och fyndat massa roliga saker! Jag har världens duktigaste ungar! Just sayin... vi har hängt med familjen och grillat och lekt massor med både mormor och morfar och kusiner! 
Hallsberg och Kumla har haft marknad där vi var några utav besökarna. Algot hade jättekul att hoppa hoppborg. Åka karusell och äta karamell😎
Vi var på traktorträff tillsammans med Alex, kristoffer och alla barnen. Algot var i himmelriket! Han hade kunnat stanna där hela Dan! Men det fick han inte för vi skulle hem och ha kräftskiva!!! På valborg kom Alex och Kristoffer med en STOR hink med kräftor till mig i present. Snacka om att de vet hur den här bruden skall smörjas😋 de var självklara gäster till den kräftskivan och vi hade en sån himla bra dag!
ÄlsklingsTheo fyllde 8 år. 8! Shit igen. Vilken fantastisk unge och vilket fantastisk häng med en fantastisk familj. 
 
Så. Det var en del av vad vi pysslat med. Många soliga dagar har vi haft Så Det har blivit en del utehäng. Och inne. Puh. Jag är inte ett fan av den här värmen. Jag smälter bort. Allt är jobbigt. Vi har tagit fram barnpoolen. Jag hoppar nästan ner där. Har fixat några små projekt oxå. Det kommer senare. 
Våra gossar. Älsklingsgossar. Bästa små gossarna. Ruben är såå stor. Jag tror att han snart kan ställa upp i en "världens största bebis" tävling. Finns såna? Haha. Nä då. Lilla krabban. Mer om det en annan dag. Hej.❤
mammabina.blogg.se
2018-05-17 @ 17:41:52

Tack för att ni kom på kalaset Å tack för fina preaenter 💟

Svar: ❤❤
Ellie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0